keskiviikko 18. toukokuuta 2011

toukokuun elämys

AAA
AAA
AAA
AAA

Pitäskö sanoo BEE välillä?

Tänään oli hauska päivä. Espanjan tunti oli kiva, matikasta myöhästyttiin teknisten ongelmien takia, ruotsi oli kammottavaa ja yhssa nukuin istualteni, vaikka kaveri kuinka yritti tökkimällä pitää mut hereillä.
Koulun jälkeen sitten ruokaostoksille, sitten kirjoittamaan saksan esseetä ja sitten lunastamaan kauan odotettuja leffalippuja. Tottakai siinä tiskillä sitten tuli pienoinen probleema, mutta siitä selvittiin, ja sitten vihdoin meille iskettiin liput käteen:




















Vihdoin, ja ensi-illassa: Pirates of the Caribbean - Vierailla vesillä

Ja ei jumaliste, mikä elokuva!
Kolmedeenä, ei haitannut yhtään, juuri sopivasti sieltä heiteltiin tavaraa silmille.
Ei ollut Orlandoa, haittasi vain periaatteen vuoksi, mutta oikeasti, on parempi, että tämä leffa on erillään tuosta muusta trilogiasta.
Leffa oli hauska, mahtava, sopivan jännittävä. Oli loistavat musiikit (mä en kestä, piratesin musiikit on jotain ihan parasta!) ja hyvät näyttelijät ja tarina ja tehosteet...
Mä nauroin koko leffan läpi, välillä tuijotin suu auki ruutuun enkä osannut liikahtaakaan. Nyt ärsyttää vain, kun en uskalla sanoa vielä mitään, ettei joku tule sitten syyttämään spoilaamisesta X3

Mutta Bakanishiä siinä ei ollut. No olipa yllätys, perhana XD se koko juttu oli niin huhupuhetta ja tottakai mä alusta asti tiesin, ettei se siinä ole. Se olisi vain ollut _niin_ eeppistä.
Oli kyllä rahan arvonen leffa. Kun se loppui, katsojat taputti, minä ja Vilma niiden mukana, ja sitten me naurettiin ja hoettiin "ei saatana" ja itkettiin ja pompittiin tuoleissamme... Kun mä tein jo lähtöä, Vilma sano että hän ei liiku siitä mihinkään, ja sitten mä muistin että sieltä tulee lopputekstien jälkeen se loppukohtaus, ja sitten me jäätiinkin istumaan ja odottelemaan tien tukkeena. Meitä tosiaan jäi ehkä 15 tyyppiä täydestä salista katsomaan sen loppukohtauksen (tunnistaa oikeat fanit XD )

Dirlingding, ei ollut kyllä mitään muuta asiaa :'D Painun pehkuihin, koska huomenna - niin väärin kuin se onkin - mulla on ensimmäisellä tunnilla matikkaa. Mutta mä aion mennä hyvällä tuulella kouluun huomenna, ja mikäli Elli tulee jo kouluun, etsin sen käsiini ja halaan sitä, ja sitten etsin Sofian ja keskustelen.

1 kommentti:

  1. Hmm-m, vähän kyl houkuttais toi, kyl mä uskon että ainakin jollain tavalla siitä tykkäisin. Mutta saa nähdä. Ja kiva että oli kivaa!

    Jeejee mulla ei ollu tän älykkäämpää sanottavaa : D

    VastaaPoista