sunnuntai 15. toukokuuta 2011

itami wo wakete namida wo nagasou

9. Which of the members will be the first to have kids?
Pi: Wouldn't it be Ryo-chan?
Koyama: Me (I love kids)
Ryo: P-chan
Shige: Koyama
Massu: Koyama
Tegoshi: Koyama

Ja nyt sanon enkuksi, koska suomeksi ei kuulosta miltään: That really made my day!

Hirveä määrä hellyyttä pölähti läpi kun näin tuon kysymyksen, ja vastaukset oli 66prosenttisesti just niin kuin oletin, ja sitten Yamapi ja Ryo vaan vittuili toisilleen, mikä on sekin täysin normaalia.
Mutta tästä voin tehdä vapaan päätelmän, että ilmeisesti Johnny kyllä antaa niitten hommata perheen, mutta ei vielä kakskymppisenä, mikä on kyllä näin fanienkin puolesta varmasti vaan helt okej XD
Tai ehkä mä puhun vain omasta puolestani, mitä mä kyllä epäilen vahvasti.

Ja hah, keksinpäs tavan päästä ens kuutosjaksossa yhtä kurssia helpommalla. Mutta nyt en uskalla mennä vinee opolle, että pitäs siirrellä kursseja, koska jos se näkee mitä mä oon sille lukkarilleni tehnyt, niin se poistaa sieltä noin kymmenen kurssia. Ja siihen mä sanon että hell no. Joten, kursseja siirtelen sitten kun W seuraavan kerran aukeaa. Eli ehkä kesän lopulla.

Ja paska ku meni hermo siihen että kynnet vaikeutti näppiksen käyttöä, joten tässä lennossa sitten leikkasin mun kynnet ihan nysäksi. Nyt kyllä ärsyttää kun sormet on rumat, mutta koneellakirjoitus nopeutui ja helpottui huomattavasti. Ja tanssipelaamisen mahdollisuus on taas nenän edessä sellaset pari viikkoa~

Euroviisujen tulos oli muuten tasan sitä, mitä arvelinkin: Suomi jäi about viimeiseksi.
Saanko sanoo ihan suoraan: mikä helevetti siinä on, että vaikka tulee kaikista maista kuinka hyvää musaa tahansa, euroviisuihin laitetaan ne paskimmat?
Tänä vuonna oli ehkä yks hyvä biisi, mutta koska siinä oli niin kammottava laulajan ääni, se biisikin oli huono.

Veli ajoi mopokortin. Hakivat mopon mummolasta. Se mopo on varmasti pienin mopo mitä oon ikinä nähnyt, joten se näyttää tällä hetkellä melko idiootilta, mutta uus mopo tulee kesän alussa.
Mopossa on kaksi hyvää puolta:
1) Nyt kun veljellä se on, se viettää kaiken aikansa ulkona kavereitten kanssa, ei pelkästään pelaa sisällä, vaan häipyy useinkin jättäen mut täydelliseen rauhaan yksin kotiin (moposta voi tietysti aiheutua se, että mun veljestä tulee kusipää juoppoteini, mutta en mä vielä murehdi, ollaan me sen verran samanlaisia kuitenkin)
2) Kun tekee mieli jotain kaupasta, veli yleensä hyppää mopon selkään ja on hakenut sen mitä sieltä haluaa sillei suht nopeasti. Testasin tänään. Sanoin että tekee mieli jäätelöö - 10min ja jäätelö on tossa mun huoneen ovella~

se on pikku mopo





















Jotenkin rasittaa vasenta aivolohkoa tuo 100themes. Kuvittelen vain millaista on Sofialla, jolla pitäisi periaatteessa olla ne 100 kuvaa piirrettynä kahden viikon sisään. Mutta onneksi vain periaatteessa xD
Mulla on valmiina nyt Hero ja Precious Treasure, ja Introduction valmistuu erittäin hitaasti, ja Last Hope on taustaa vaille... Siinä ongelmana on vain se, että veden värittäminen edes lyijykynällä on niin... *** vaikeaa. Plus se etten tiedä, miten tuon kaiteen varjon pitäisi olla olemassa tuossa.
















Tätä muutamaan otteeseen kärsinyttä paperia mä raahasin sellaset about 6 viikkoa mukanani koulussa suunnilleen joka päivä, ja keksin noita kirottuja teemoja.
Ja ihmiset... vaikka siinä on se kuva, niin mä pyydän, älkää lukeko niitä tekstejä, kiltit jooko.

Mutta mua ärsyttää, miten ihmiset valittaa kun niillä menee koko ajan niin huonosti. Ja tottakai joku maailmanparantaja ilmottaa mulle tässä välissä, että mitä mä tässä jeesustelen, ite valitan ihan yhtä lailla. No tottakai, suomalaisuuteen kuuluu valittaminen, kaikissa olosuhteissa.
Mä valitan sitä kun mun koneesta menee äänet joka toinen päivä, eikä tuu takasin ilman että käynnistää uudelleen (lue= sulkee kaikki 572847 välilehteä, mesen, totalcommanderin, valokuvakansion, paintin, sähköpostin, mediaplayerin, wordin ja tuurilla vielä chuzzlen. Sitten pitää kaikki avata uudestaan.)
Mä valitan sitä miten jokaikinen mun tämän jakson kursseista menee ihan paskasti, ja että sain vittukasin äikästä. Onneksi olkoon, HERS, en enää ikinä tule sun kurssillesi <3<3<3<33
Mä valitan kuumuutta, kylmyyttä, aurinkoo, tuulta, sadetta, yötä, päivää, sotkua, tv:tä, kavereita, koulua, kaupunkia, rahaa näin yleensä.
Mä valitan, kun kukaan ei vastaa mulle, ei sähköpostiin, ei tekstiviestiin eikä LJssäkään, vaikka olisi tärkeää asiaa, saatana.
Kyllä, suomalaiset valittaa. Odotan innolla ensi lukuvuotta, jotta voin valittaa vielä enemmän kurssieni määrää, ja ainut, joka sitä jaksaa mahdollisesti kuunnella on Sofia, jolla myös on hänen jaksamiselleen ihan liikaa kursseja. Joten, olemme samassa veneessä, vaikka meillä noin kymmenen kurssin ero onkin XD

Mutta kesä tulee, jumaliste! Ihmiset piristykää, hyvän tähden.
Ja mullahan on kesä täynnä vaikka en töitä saanutkaan:
-Luen kolme kirjaa










-Potter-maraton Sofian kanssa
-Kirjotan ainakin kolme tarinaa vihdoin valmiiksi:
     L.O.V.E. Nyappy
     Tegoshige
     Shigepi
          (kyllä, niillä kahdella ei ole nimeä.)
-Piirrän ainakin... mitä-mä-lupasin... 30 100-themes kuvaa.
-Animecon
-Kuopiolaisille luvattu ainakin 6-7 päivää kokonaisuudessaan, vähintään.
-Mahdollisesti larppi
-Mökkeilyä, toivottavasti myös Vilman mökille ja laiturille niin että voisi taas pilata jonkun kesäbiisin ja tuuli voisi temmata tärkeän paperin järveen. (Tosiaan siis löysin paperin, johon mä kirjotin netistä Vilman kännykän kautta laiturilla An Cafen Hidden track in sanoja, ja tuuli tempas sen paperin järveen. Ai mikä nostalgia-paperi!)

Ja unohdin puolet.

Oon huudattanut suomi-iskelmää ja -poppia koko päivän... Ei vainkaan, taisin mä kuunnella hamtaron tunnarin espanjaksi tuossa puolessa päivää. Ihan oikeesti.
Ja latasin 13 biisiä... Hitto etten saanut niitä mplle vielä tänään... Well, tomorrow then. Huomisesta on tulossa tosi huono päivä, mutta kai mun pitäisi yrittää tehdä siitä hyvä päivä. Jos vaikka löytäisin sen vaaleanpunaisen kadonneen rusettipinnin, niin voisin tulla aika iloiseksi.

















Tosissani meinasin mennä näin kouluun, paitsi en kyllä noita sukkia laita.
Äiti meinasi kuolla nauruun, kun tänään tehtiin vaatekaapin kevätsiivousta (mä tein varmaan ennätyksen siinä miten vähän tavaraa mä suostuin heittää pois) ja kun nimitin näitä tällasia pehmeitä pörrösiä sukkia töppösukiksi.
No hei, jos laps on keksiny omia sanojaan jo ennen ku täytti 1vee, niin tuskinpa sitä lopettaa myöhemminkään elämässä niitten sanojen keksimistä, sitä mieltä mä olen.
Musta oli kyllä tosi hauskaa lukee meidän psykan kirjaa, jossa sanotaan että 2vuotiaat lapset osaa puhua sellasia 1-2 sanasia "lauseita" (jos niitä voi sillei nimittää). Koska mun neuvolakortissa lukee 2vuotisneuvolan kohdalla, että "puhuu oikeaa, selvää suomea, 5-7 sanaisia lauseita".
Niin, no mähän opin puhumaan ennen kun kävelemään. Joten, se todettiin jo sillon 2vuotisneuvolassa, että mä tuun olemaan hyvä äikässä ja kielissä.

1 kommentti:

  1. ma voin lupaa marista liiasta kurssimaarasta teidan kaa kanssa ♥ koska niita on liikaa sellaselle ihmiselle, joka jattaa kaikelle yhta paljon aikaa jakson lopusta, oli sitten nelja palkkia tai seittema.

    mumumumu♥♥ oot sopo.

    VastaaPoista