torstai 5. toukokuuta 2011

keskellä koulupäivää

Koulussa toki olen tässä, joten tulee kuvaton merkintä.
Olen tässä ruokiksen ajan haeskellut kirjoja ja rahaa. Kirjan sain, mutta rahaa ei kuulu, koska iskä ei ollutkaan maisemissa.
Illalla olen menossa huonikselle (=huoneteatterille) katsomaan meidän koulun näytelmää Pehmolelut lingossa, eikä mulla ole vielä rahaa siihen mun lippuun eikä karkkiin, enkä ole kyennyt maksamaan sitä historian kirjaa jonka tänään sain.
Mutta näin mun kaveria, joka on nyt abi, se oli tietokoneluokassa tekemässä jotain kemia + cossi juttuja. Cossaamisesta puhuttiin. Me tehdään Vilman kanssa KoyaShige cossi animeconiin kesällä. Murarisuto. Jos oltaisiin saatu kolmas ihminen siihen mukaan, niin mä olisin voinut olla tyttöjen koulupukuun pukeutunut Tegoshi (lupaan laittaa kuvan kun pääsen kotiin muutaman tunnin päästä).
Puhuvat kankaista, mä en ymmärrä. Villan värjäys kuulostaa vaikealta.

Irina tulee tänään meille yöksi. Mun pitää leikata nää veljentappokynnet että vois hakata näppiksellä tanssipeliä, Laitan kyllä matonkin Irinan mieliksi XD koska hän ei ole laiska paska niinkuin minä. Mitään ei olla suunniteltu tekevämme, että me ehkä vaan hönätään ja... hönätään.

Tilanneraportti: rahaa ei ole vieläkään kuulunut, plus meidän luokan Vilma (toinen vilma kuin se mistä olen puhunut) joka istuu vieressäni psykologiassa, ilmotti mulle lähtevänsä kotiin. Siis tekstarilla. Miksi? En olis kuitenkaan nähnyt sitä enää tänään :'D
Plus espanjan tunti alkaa. Mä en jaksa, mun vieruskaveri ei ole koulussa ;___;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti