keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

hui, eka merkintä...

Johan nyt temput tein taas... Suunnittelin kyl etten ikinä tee tätä, mut tein kuitenki, koska tarve päästä selittää myös suomeks siitä mitä tapahtuu oli vähän turhan suurehko.
Joten, nyt mä pidän kuitenkin yhtä aikaa blogia ja LJtä. LJ on vieläkin mun lemppari (ja sieltä englanninkieliset päivitykset _in english_ löytyy nimellä tofu_pallero) mutta tänne mä puran kaiken sen pahan, mitä LJssä minusta riippumattomista syistä pysty kertomaan.

Nyt eka merkintä on huomattavan turha~

Uskonnon kokeessa kävi sit tänään sellanen jännä juttu, että ku eilen en lukenu ollenkaan, hups ku laiskotti, niin en sit tosissaan osannut ensimmäistäkään käsitettä... Mutta esseetä kirjotin pitkään ja hartaasti aiheesta Vanhan Testamentin runo- ja viisauskirjat.

Ja nyt kun koulusta tuli puhe, niin kattokaa mun bilsan kirjaa.


Näyttää iha IBläisen kirjalta, on nyt niin paksu. Mutta näin paljon tarvitsee tavaraa pieni ykkönen, jos yrittää päästä läpi BI2-kurssista. Suosittelen tosiaan -not.

Mun kaveri opetti mua eilen ennen Japanin tuntia, joten nyt mä ymmärrän vähän paremmin, mitä hittoa meinaa lähetti-RNA.



Ja oho, kanjikirja pääs mukaan kanssa.




Ja koululaisella pitää tietysti olla koululaukku. Joo, siinä on kaikki ylimääräset pienet tavarat mitä mun kaapeista on löytyny + Johnny's kollaasi (anteeks kuvan laatu)
Kuvassa myös meidän eteisen matto.



Ja koululaisen kaappi. Siellä on nyt sit kaikki kirjat ja vihot (ja konseptit), paitsi ne minkä aineet on kyseisellä hetkellä menossa, koska ne on luonnollisesti lattialla tai sillon tällön laukussa.














Ja opiskelijan best friends:


MP3 (ei mikää ipod, vaan kivikautinen 16+32giganen ämpeekolmonen), josta luonnollisesti kuunnellaan musiikkia ja katsotaan animea tylsillä tunneilla.




Ja puhelin
Ja mut tuntien siinä pitää olla ne pehmolelut mukana.












Loppukevennyksenä saatte kuvia musta~


Tältä näytin mun synttäreillä päälle kuukaus sitten.
Esim rakastan tota paitaa, ja hametta vielä enemmän~



Ja tältä näytin tänään koulussa. Huomatkaa matching rusetti ja hame. Uusia näistä ei oo kun toi pinkkimusta säärystin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti