perjantai 22. huhtikuuta 2011

horror-varoitus

Varoituksena: elkää nyt herran jestas jääkö kattelee niitä kuvia, jos ette tykkää kauhusta.

Viime viikonloppu oli kiva ja mielenkiintonen, mut mä en vielä kerro siitä xD ootan että saan kuvia, mitä sit laittasin.

Beginning
Secret
Suspicion
Distortion
Jealousy

Higurashi-animen ensimmäisen viiden jakson nimet englanniks.
Ettikää joku sairaampi niin onnittelen.

Mä näin tossa vähän aikaa sitten pari pätkää siitä animesta, jotain vähän turhan veristä ja skitsoa, joten tottakai mä halusin kattoa sitä.
Ja anime alko sillä että oli 10-15 sekunnin pätkä, missä jätkä pieksää kaks tyttöä pesäpallomailalla... Ja hups, sit tyyli ja genre ja kaikki vähän muuttu: kaikki oli ihan pastelliväristä, tytöt oli söpöjä ku mitkä ja oli pikkunen kyläkoulu, jossa on vaan joku kymmenen oppilasta, ja pieni neljän tytön ja yhden pojan kaveriporukka...
Pystyy hämäämään ihmistä niin pahasti.

Joka jakson lopussa tapahtu jotain outoa, ja jatku aina seuraavassa jaksossa, ja neljännen jakson lopussa sit meni homma vähän veriseks ja joo porukkaa kuoli...
Ja sit se alko alusta!
Viitosjakso alko, siinä ihan aluks ennen opening-biisiä tuli taas sellanen 10-15 sekunnin pätkä ja sit... kaikki alko alusta, kaikki eli onnellisina, mitään ei ollu tapahtunu, oltiin palattu tarinan alkuun samoilla hahmoilla... Mutta, vaikka juoni oli sama, tapahtumat oli eri.

En oo ikinä kattonu mitään näin skitsoa ja hämmentävää animee :'D mä ootan vähän kauhun sekasin tuntein, mitä tästä tulee. Oon nyt jaksossa 9 menossa, ja tiiän jo mitä tapahtuu, koska tyhmä lapsi kattoo animesta aina ensin parhaat palat ja oottaa sit niitä ihan innoissaan x3

Mutta... jakso kaheksan meni kyllä iha harakoille... Siis mä vihaan tätä, kun koko ajan on tapahtuvinaan jotain tai tapahtuu, mutta sitä ei näytetä että mitä tapahtuu. On se nyt perhana, onko tää vaan k15 anime -.-'' Nnnaaaah! Milloin tulee ne hienot kohtaukset, mitä oon kattonu yksittäisinä?? Niitä odotellessa . . .

Kertokaa miten tää





















voi transformoitua tällaseks














Eikö oo jännä?

Mä ihan oikeesti tykkään verisistä horror-animeista. Näissä on yleensä hyvät juonet vaikka kauhuleffaan, plus ne on yleensä piirretty kivasti. En mä nyt oo vielä kattonu ku kolme(a): Elfen Lied, Highschool of the Dead ja nyt Higurashi no Naku koro ni.













Elfen Lied



ja








Highschool of the Dead




Mut oon kuullu monista, ja haluun kattoo. Näistä saa uskomattoman hyviä ideoita piirustuksiin, vaikka ne piirustukset tulee olemaan ehkä hiukan kyseenalaisia, vähän toista maata kun tällaset





Huomatkaa tää kameran laatu. Omistan kyllä skannerin, mutta
a) se on nyt poissa käytöstä
b) se raiskaa kaikki mun kuvien varjostukset eli koko kuva näyttää silloin pöllöltä, enkä omista varhaisimman vaiheen paintia parempaa kuvanmuokkausohjelmaa.
Siksi kameralla otettu kuva, niitä tod. näk tulee lisää joskus. Silloin tällöin.









Suokaa anteeksi, menen loppuillaksi panikoimaan sitä etteivät opot vastaa sähköposteihin lomalla ja sitä, mitä sanoisin niille kasiluokkalaisille heti tiistaiaamuna. Sillä muuten skippaan psykan tunnit plus ekan ruotsin tunnin mahdollisesti.

2 kommenttia:

  1. aaaaa toi tesshin kuva on ihana *---* (melko pro, sanoin tesshi.) ja toi elfen lied on kamalin piirretty minkä oon ikinä konsa milloinkaan nähnyt, ainakin niiden pätkien perusteella joita mulle näytit. ja mä sentään oon katsonut shota-yaoita. ei siitä sen enempää. kiitoshei.

    VastaaPoista
  2. joo, anteeks ku näytin sillon ne pari pätkää :'3 mun mun mielestä kun se on jopa taiteellisestikin tosi hieno anime ^^
    ootsä kattonu shota-yaoita?! O___O en haluu tietää...

    mut hei tosta mitä sanoin tossa viimesillä riveillä: haluisitsä lähtee heti sillon tiistaiaamuna mun kanssa luennoimaan sinne yläasteelle :DDD koska sillon mä joutuisin muuten menee yksin. siihen tärväytyis noin kolme ekaa tuntia, koska se on vasta ysiltä, että jos se on liian kauan niin ymmärrän hyvin :)

    VastaaPoista