torstai 14. huhtikuuta 2011

It's called Vallankumous

Espanjan parikoe meni sillä, että kyseltiin sit toisiltamme kysymyksiä tyyliin "gustan tu cucarachas?" että on se kyllä hyvä miten hyödyllisiä sanoja se opettaja opettaa meille. Ykköskurssin ekalla tunnilla se jo opetti meille että mite sanotaa 'vittu' espanjaks~
Dodi.


huomatkaa muute pirun siisti pöytä. se on oikeesti siisti kun siinä on vaan noin vähän tavaraa.











Mutta pistää kyllä miettimään, että minkä hiton takia tää maailma potkii mua nyt tällai päähän. Tulee mieleen se Pasilan jakso '25', koska siellä se olevinaan-jack-bauer-tai-jtn (anteeks ku kirjotan niin oikein) sano että "kaikki mulle rakas kuolee aina".

Nyt on mullaki vähä sellanen fiilis. No, mikään ei kyl kuole sillee kongreettisesti, mut... sillei kuitenki.

Että ensin an cafesta lähti mun lempijäsen, siihen mennessä elämäni suurin rakkaus, Bou.
Ja sitä itkettiin pitkään ja hartaasti (vaikka tämä mies olikin lähtenyt bändistä abaut vuosi ennen kuin kuulin edes koko yhtyeestä) ja itketään edelleen, 30.4 tulee neljäs vuosipäivä Boun lähdöstä.

Oho, onpa siitä kauan O.O












Seuraavaksi koko yhtye jäi tauolle, ja näillä näkymin kaikesta muusta aktiviteeteista päätellen An Cafe ei enää koskaan palaa julkisuuteen. Mutta jos palaa, niin lupaan tanssia pöydällä.

Seuraavaksi tuli tieto, että toinen lempibändini, Ayabie on hajonnut.
Vaikka kaverini sanoi että hänestä ilmoitus kuulosti enemmänkin siltä että bändi _saattaisi hajota, niin minä käsitän ilmauksen "internal conflicts" ja sen että "jäsenet ilmoittivat eroamisesta..." että se oli sit siinä.

Ja mähän ensinnäkin luulin pitkään, että se oli laulaja-Aoi (keskimmäinen, mun lemppari<33) joka otti hatkat bändistä, mut ei.
Siinä käviki niin että noi kaikki neljä muuta vaan teki joukkomarssin ulos siitä yhtyeestä ja ne jätti Aoin yksin :'D
tuli sellanen olo että "kasvakaa aikusiks!"


Ja näitähä riittää, jos ei välttämättä ihan lopettamisia, niin ainaki helvetin pitkiä vaikeita kausia.
Mutta nyt tää viimenen sitte.
Tässä on nyt sellasen kaks ja puoli vuotta... tai okei, 2006 keväästä asti mun tämän hetken lempibändillä, NEWS, on menny käytännössä iha sikahuonosti aina sellasissa pätkissä. Joo 2006 ne jäi massiiviselle tauolle uudenvuoden keikkaan asti. sit niillä meni hyvin vuoteen 2009 asti, mut sit meni kaikki iha läskiks.

















Yks single vuodessa, ei kiertueita eikä paljo mitään muutakaan. Mutta se mikä kukoisti oli noitten kaikki muut projektit paitsi tämä itse bändi.

Ja nyt mä pari yötä sitten näin jonku ihan hirveen painajaisen, missä LJssä oli news-jpop yhteisöön joku vaan pistäny merkinnän, josssa luki isolla eglanniks että "TÄSSÄ SE NYT OLI" ja sit siinä oli jotai artikkeleja missä kerrottiin siinä että NEWS järjestää jäähyväiskiertueen ja sinne on liput myynnissä nyt.


Ja vituttavinsa tässä tilanteessa on nyt kaks asiaa:
1) kaikki mun viimeaikaset enneunia muistuttavat unet on käyny toteen, toisin sanoen viis kappaletta tällä hetkellä.
2) kukaan mun tutuista ei varmaan ikinä pystyis ymmärtämään miten kipee asia toi mulle on. Tällä hetkellä se on noiden kuuden, ja varsinkin Tegoshin (toinen vasemmalta) ansiota, että mä tässä kirjotan. Jos NEWS lopettaa toimintansa... ja varsinki jos ne lopettaa ennen kun mä oon päässyt niitten keikalle, mä en tiedä miten mä jatkan.

Nii kävin sit lukee yhtä topicia mikä aiheutti ihan mukavan keskustelun. Siellä kysyttiin että "miksi Johnny hyljeksii NEWSiä".

"Those amazing & talented boys didn't show their full force yet,and they have a lot of potential really,hope JE will realize that soon T__T
and for the real fans to have more faith on them as well ♥
(i loved the "Never Ending Wonderful Story"'s BELIEVE by the way *laugh*,Tego nyan was Hilarious there ♥)
I'll always Believe ^____^ "

näin sanoi colors_of_joy. Tollasia viestejä sieltä oli ihan kiva lukee, ja se teoriakin viesti positiivisuutta ja se olis ollu ihan positiivinen keskustelun pätkä, mutta...
Sit siellä oli näitä ihmisiä jotka negatiivisuudellaan sai mut melkein hyppäämään sillalta, ja jotka vaa ilmotti että "no eipä mua paljoo hetkauttas vaikka ne lopettas"

helvetin paha mieli tulee pienelle ihmiselle tollasesta :''3

Menen tekemään japanin läksyni. Lähtö ois puolen tunnin päästä enkä mä oo tehny läksyjä tai kehitelly yhtäkään kysymystä niille vieraille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti